Αγαπημένα
μου δευτεράκια γεια σας.
Ελπίζω
να είστε όλα καλά στην υγεία σας.
Πέρασε
καιρός που έχουμε να βρεθούμε και μου
έχετε λείψει πολύ.
Ανυπομονώ
να σας δω σύντομα.
Αυτές
τις μέρες ακολουθούμε όλοι πιστά το
μήνυμα <<μένουμε σπίτι>>. Μένουμε
σπίτι και περνάμε τον χρόνο μας κάνοντας
όμορφα πράγματα: παιχνίδι, συζήτηση με
την οικογένεια μας, ακούμε μουσική,
χορεύουμε, βλέπουμε παιδικές ταινίες,
ζωγραφίζουμε και σίγουρα διαβάζουμε
παραμυθάκια. Επίσης για να θυμηθούμε
τι μάθαμε μέχρι τώρα στη Γλώσσα και στα
Μαθηματικά, σας δίνω φυλλάδια με
επαναληπτικές ασκήσεις.
Ανοίξτε
το κόκκινο και το πράσινο τετράδιο,
διαβάστε τι έχουμε γράψει για να τα
φρεσκάρετε και ασχοληθείτε με τις
ασκήσεις .
Είμαι
σίγουρη ότι δεν θα δυσκολευτείτε, γιατί
είστε <<αστεράκια>>.
Σας
στέλνω την αγάπη μου και τα φιλία μου
η
δασκάλα σας
Ελένη
Τσιούμα
Τάξη
Β’
Επαναληπτικές
ασκήσεις στη Γλώσσα
1.
Βάζω τα σημαδάκια που λείπουν στις
παρακάτω προτάσεις:
(Στο
φάκελο σου υπάρχει το φυλλάδιο με τα
σημεία στίξης)
Τι
ώρα θα έρθεις
Η
Άννα και ο Πέτρος είναι φίλοι
Πώς
πηγαίνεις στο σχολείο
Αχ,
το χέρι μου πονάει
Τι
όμορφο που είναι
Διάβασα
το παραμύθι Η Κοκκινοσκουφίτσα
Για
να φτιάξω κέικ θέλω αλεύρι αυγά βούτυρο
ζάχαρη και γάλα
2.
Βάζω σωστά τους τόνους
Αυριο
θα παμε βολτα με το αυτοκινητο μας.
Μη
διαβαζεις το ημερολογιο μου.
Κατεβα
απο το ποδηλατο μου.
Οι
μαθητες εχασαν τα τετραδια τους
τα
γενεθλια της ο χαρακας σου
το
πορτοφολι μου η καρεκλα μου
3.
Βάζω τόνους και διαλυτικά στις παρακάτω
λέξεις:
καικι
κοροιδευω λαικη πλαι
κοροιδο
αιτος
μαιμου γαιδουρι χαιρομαι
νεραιδα
4.
Βάζω σε αλφαβητική σειρά τις λέξεις:
τετράδιο,
τηγάνι, φακός, γεωργός, λίμνη, γρασίδι,
χαρτί,
φωνή,
λαιμός, πρόεδρος, φώτα, αεροπλάνο
*Από
το κόκκινο τετράδιο αφού κάνω επανάληψη
στα άρθρα, συμπληρώνω τις παρακάτω
ασκήσεις:
5.
Βάζω στις τελείες το σωστό άρθρο:
....
πέλαγος .... σχολείων .... φίλους
.... αίθουσες
....
κήποι .... δώρο .... παιδιών
.... κιμωλίες
....
αυλής .... πηγές .... τροφής
.... δρόμων
....
μουσική .... πόρτας .... χάρτες
.... δάσκαλο
6.
Συμπληρώνω στα κενά τα αόριστα άρθρα:
.........
μέρα πήγαμε σε ............. ζωολογικό πάρκο
και είδαμε ζώα.
Αύριο
θα συναντηθώ με ........... φίλη μου από το
σχολείο.
Η
δασκάλα ζήτησε από ............ κορίτσι να
σηκωθεί στον πίνακα.
.........
αδέσποτο σκυλί με ακολούθησε.
Ζήτησα
από ............ συμμαθητή μου να μου δώσει
.............. μολύβι και ........... γόμα.
7.
Συμπληρώνω στα κενά το κατάλληλο οριστικό
ή αόριστο άρθρο:
...........
σκύλος ........... κυνηγού είδε .............
λιοντάρι και το
πήρε
από πίσω. Γύρισε ......... λιοντάρι και
βρυχήθηκε
κι
........ σκύλος από ........... φόβο του έφυγε.
..........
αλεπού που τον είδε ειπε: <<βρε σκύλε,
........ λιοντάρι
κυνηγούσες,
που ούτε ......... φωνή του δε μπορείς ν’
ακούσεις>>;
*Βέβαια
κάνω επανάληψη και την κλίση του οριστικού
άρθρου.
*Βέβαια
κάνω επανάληψη την προπαίδεια.
Θα
τα ξαναπούμε σύντομα.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου