ΑΓΓΛΙΚΑ Γ ΤΑΞΗ


Αγαπημένα μου παιδάκια τι κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να περάσατε όμορφα τις μέρες του Πάσχα! Ήρθε η ώρα να τα ξαναπούμε!
Πάμε να θυμηθούμε κάποια πράγματα που μάθαμε φέτος.
Ø  Πάτα εδώ http://photodentro.edu.gr/v/item/video/8522/1018  για να δεις ένα βιντεάκι με την ιστορία που είχαμε διαβάσει στο βιβλίο στη σελ.25.
Ø  Τώρα λύσε ένα σταυρόλεξο! https://learningapps.org/watch?v=pmj6vx4s320 . Πάτα πάνω σε κάποιο κουτάκι και θα εμφανιστεί μια εικόνα. Μπορείς να βρεις τη λέξη που δείχνει στα αγγλικά;  Όταν τη γράψεις πάτα ok.
*Αν θες να δεις τη λύση στο σταυρόλεξο πάτα εδώ

Ø  Στη συνέχεια θα ακούσεις ένα τραγουδάκι για να θυμηθείς πώς χαιρετάμε και συστηνόμαστε στα αγγλικά.
Κάτω από το τραγούδι θα δεις δύο ενδείξεις που λένε game. Πάτα τη δεύτερη.
Ø  Για το τέλος σας έχω μια ζωγραφιά! Μπορείς να εκτυπώσεις και να ζωγραφίσεις αυτήν την εικόνα
Αν θέλεις στείλε μου να δω πώς τη ζωγράφισες.

Επειδή θα δουλεύουμε στην ηλεκτρονική μας τάξη στην e class μπορείτε να μου στέλνετε εκεί τις εργασίες σας.
Μπαίνετε στο μάθημα των αγγλικών. Στην αριστερή στήλη πατάτε Μηνύματα και μετά Nέο μήνυμα μαθήματος. Πατήστε στο πεδίο που λέει  ΠΡΟΣ και από τη λίστα που θα εμφανιστεί  επιλέγετε το όνομά μου, Τσιάμη Ξανθούλα, και το στέλνετε σε εμένα. Μην ξεχάσετε να επισυνάψετε το έγγραφο Word ,ή την εικόνα ή ό, τι άλλο έχετε να μου δείξετε κάθε φορά. Η επισύναψη γίνεται από εκεί που λέει Συνημμένο αρχείο/ επιλογή αρχείου.
Διαφορετικά στείλτε την εργασία σας στο mail μου tsiamix@gmail.com





Σχόλια