ΑΓΓΛΙΚΑ Δ ΤΑΞΗ


 Αγαπημένα μου παιδάκια τι κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να περάσατε όμορφα τις μέρες του Πάσχα! Ήρθε η ώρα λοιπόν να τα ξαναπούμε!
·         Θα θυμηθούμε και θα εμπλουτίσουμε το λεξιλόγιο μας για το σχολείο
·         Θα κάνουμε επανάληψη στο ρήμα “ have got
·         Θα γράψουμε κάποιες προτάσεις σε Word.

*      Πάτα στον παρακάτω σύνδεσμο για να ακούσεις και να διαβάσεις τις λέξεις του εικονογραφημένου λεξικού από το φωτόδεντρο.

*      Τώρα μπορείς να παίξεις δύο παιχνίδια με τις λέξεις που είδες.
Όταν τελειώσεις βλέπεις το σκορ σου και φυσικά μπορείς να ξαναπαίξεις!

*      Στη συνέχεια θα θυμηθούμε το ρήμα have got –έχω.
Πάτα εδώ http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-D101/693/4597,20842/  ή δες το στο βιβλίο μαθητή σελ. 150.
Εδώ από κάτω σου δίνω δύο διαδραστικά παιχνιδάκια για να δεις πόσο καλά θυμάσαι όσα διάβασες.
Πάτα πάνω στην ένδειξη game.

*      Άνοιξε ένα έγγραφο Word με τίτλο Ι have got και το όνομά σου και γράψε προτάσεις με το have got- havent got και has got-hasnt got για τα σχολικά αντικείμενα που είδες προηγουμένως. Θα γράψεις για εσένα και τον αδερφό/ αδερφή σου ή τον καλύτερο φίλο/φίλη σου. (σου θυμίζω κάποιες λέξεις: pen, ruler, eraser, crayons, stickers, sharpener, calculator, pencil, glue, book, scissors, notebook…)
Π.χ. I have got a notebook but I haven’t got a sharpener.
My brother has got a pen but he hasn’t got a pencil.
Γράψε τουλάχιστον 6  προτάσεις.                             


Επειδή θα δουλεύουμε στην ηλεκτρονική μας τάξη στην e class μπορείτε να μου στέλνετε εκεί τις εργασίες σας.
Μπαίνετε στο μάθημα των αγγλικών. Στην αριστερή στήλη πατάτε Μηνύματα και μετά Nέο μήνυμα μαθήματος. Πατήστε στο πεδίο που λέει  ΠΡΟΣ και από τη λίστα που θα εμφανιστεί  επιλέγετε το όνομά μου, Τσιάμη Ξανθούλα, και το στέλνετε σε εμένα. Μην ξεχάσετε να επισυνάψετε το έγγραφο Word ,ή την εικόνα ή ό, τι άλλο έχετε να μου δείξετε κάθε φορά. Η επισύναψη γίνεται από εκεί που λέει Συνημμένο αρχείο/ επιλογή αρχείου.
Διαφορετικά στείλτε την εργασία σας στο mail μου tsiamix@gmail.com









Σχόλια